środa, 5 lipca 2017

Witam

   Oto blog o tematyce harcerskiej oczyma ziemniaka w mundurku.
   Na tym blogu spodziewaj się postów o tym np. jak przebiegła ostatnia zbiórka, o przygotowaniach do obozu itp.
   Kim jestem? Harcerze wołają na mnie dh.Dżasta, ale tutaj jestem tylko ziemniakiem w mundurku.
   Skąd nazwa?
Na 231 Poznańską Drużynę Harcerzy Starszych "Nestor", w której jestem, mówią ziemniaki. Druga część wydaje się być oczywista. Harcerz w mundurze - ziemniak w mundurku.
   Działam jako przyboczna w 232 Poznańskiej Drużynie Harcerskiej "Zawrat". Nasi harcerze są w wieku od 10-ciu do 12-tu lat. Drużyna jest koedukacyjna. "Zawrat" istnieje już 29 lat, a obecnie w kadrze są trzy dziewczyny:
Pwd. Ewelina (19 lat) - drużynowa,
Dh. Julka (16 lat) - przyboczna,
Dh. Misia (16 lat) - funkcyjna,
Dh. Justyna (to ja  18 lat) - przyboczna.
Razem tworzymy zgraną całość.
   Obecnie nasza drużyna liczy ok.30 harcerzy i harcerek uczęszczających regularnie na zbiórki.
Jeśli jesteście zainteresowani jak wygląda "praca" w kadrze harcerskiej, lub chcielibyście dowiedzieć się czegoś, a może po prostu poszukać inspiracji - zapraszam do odwiedzania bloga c:

Czuwaj,
Ziemniak w mundurku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz